Opgelost door Coderingvrij: Coderingvrij komt haar dienstverlening en toezegging niet na.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 360271
Gebruiker
Cimtay
Datum
4 reacties

Details

De klacht

coderingvrij heeft mij beloofd om een dagvaarding op te stellen en te sturen naar de verzekeringsmaatschappij. Ik heb een CIS EVR registratie, waarvan ze mij beloofd hebben dat ze dat voor mij ervan af zouden helpen door juridische stappen te ondernemen richting de rechter. Ik moest hun meteen een bedrag van 3800 euro in 1 keer betalen, voordat ze uberhaupt actie gingen ondernemen. Nadat ik het bedrag had betaald begon men pas na 4 weken actie te ondernemen. De eerste actie was een intake gesprek met 54 aanvragen die ik moest opleveren. dit heb ik gedaan, vervolgens hebben ze 6 maanden lang niets gedaan en na 6 maanden komen ze tot de conclusie dat ze niets kunnen betekenen. Ik geloof niet dat ze maar dan ook iets hebben gedaan en vraag nu mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil dat ze mijn geld terugbetalen.

4 reacties

  1. Auteur
    Cimtay
    Datum
    Coderingvrij komt haar verplichtingen niet na, maar met dreigementen met je prive informatie die ze ombuigen.
  2. Auteur
    Coderingvrij
    Datum
    Geachte heer Cintay,

    Wij betreuren het dat u onze dienstverlening als niet prettig heeft ervaren. Wij onderzoeken op dit moment uw klacht, en zullen u spoedig informeren over de uitkomsten daarvan.

    Met vriendelijke groeten,
    De directie
  3. Auteur
    Cimtay
    Datum
    Beste directie van Coderingvrij,

    Het is maar de vraag of "echt" de directie mijn klacht onderzoekt? Aangezien ik gisteren nog dreigmails krijg van jullie medewerker. Het lijkt als of het een structureel probleem is. Klanten binnenhalen met heel veel beloften en dan niets doen om vervolgens te suggereren dat er hard is gewerkt, maar toch geen oplossing mogelijk is. Terwijl de klant bij aangaan van de overeenkomst aan is gegeven dat er wel een oplossing mogelijk is. Het is in juridische termen eigenlijke dwaling.
  4. Auteur
    Cimtay
    Datum
    Je krijgt weer niets te horen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cimtay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afspraak wordt nagekomen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Coderingvrij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen