Opgelost door Coderingvrij: Coderingvrij komt haar dienstverlening en toezegging niet na.

Cimtay

coderingvrij heeft mij beloofd om een dagvaarding op te stellen en te sturen naar de verzekeringsmaatschappij. Ik heb een CIS EVR registratie, waarvan ze mij beloofd hebben dat ze dat voor mij ervan af zouden helpen door juridische stappen te ondernemen richting de rechter. Ik moest hun meteen een bedrag van 3800 euro in 1 keer betalen, voordat ze uberhaupt actie gingen ondernemen. Nadat ik het bedrag had betaald begon men pas na 4 weken actie te ondernemen. De eerste actie was een intake gesprek met 54 aanvragen die ik moest opleveren. dit heb ik gedaan, vervolgens hebben ze 6 maanden lang niets gedaan en na 6 maanden komen ze tot de conclusie dat ze niets kunnen betekenen. Ik geloof niet dat ze maar dan ook iets hebben gedaan en vraag nu mijn geld terug.

Ik wil dat ze mijn geld terugbetalen.

Cimtay
    Coderingvrij komt haar verplichtingen niet na, maar met dreigementen met je prive informatie die ze ombuigen.
    Coderingvrij
    Geachte heer Cintay,

Wij betreuren het dat u onze dienstverlening als niet prettig heeft ervaren. Wij onderzoeken op dit moment uw klacht, en zullen u spoedig informeren over de uitkomsten daarvan.

Met vriendelijke groeten,
    De directie
    Beste directie van Coderingvrij,

Het is maar de vraag of "echt" de directie mijn klacht onderzoekt? Aangezien ik gisteren nog dreigmails krijg van jullie medewerker. Het lijkt als of het een structureel probleem is. Klanten binnenhalen met heel veel beloften en dan niets doen om vervolgens te suggereren dat er hard is gewerkt, maar toch geen oplossing mogelijk is. Terwijl de klant bij aangaan van de overeenkomst aan is gegeven dat er wel een oplossing mogelijk is. Het is in juridische termen eigenlijke dwaling.
    Cimtay
    Je krijgt weer niets te horen

Afspraak wordt nagekomen

Ook een klacht indienen over Coderingvrij?