Klacht Coderingvrij: Coderingvrij reageert niet op mijn klacht en betalen mijn geld ook niet terug.

Cimtay

Coderingvrij heeft van mij een betaling van 3800 euro ontvangen, waarvoor ze beloofd hadden om mijn probleem aan te pakken. Na 10 maanden hebben ze nog niets gedaan en ze betalen mijn geld ook niet terug. Ze reageren niet eens op mijn klacht.

Coderingvrij dient mijn geld terug te betalen.

Coderingvrij
    Beste heer Cimtay,

Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben uw dossier intern nogmaals nagekeken.

Het spijt ons te lezen over uw aanblijvende ongenoegen omtrent uw dossier. Wij hebben u middels de herhaaldelijke contactmomenten, uitgebreide uitleg proberen te bieden over het verloop van het dossier en de bijbehorende uitkomst. Daarnaast, hebben wij u tevens, uit coulance een compensatie geboden. Het spijt ons dan ook dat deze tegemoetkomingen geen positieve uitkomst van het geschil hebben kunnen brengen.

Wij zullen uw dossier daarom, nogmaals, intern bespreken en u via onze customer care afdeling, zo spoedig mogelijk, van een inhoudelijke reactie via e-mail voorzien.

Customer Care
    CoderingVrij.nl

Ook een klacht indienen over Coderingvrij?