Klacht Coderingvrij: Dit is de garantie die jullie mij hebben gegeven om van mijn BKR codering af te komen.

content Niet opgelost
Usmany1

Met jullie hulp zouden mijn BKR code worden verwijderd.
Maar het is niet gebeurd/ gelukt.
De garantie is wel.

Ik ben hier echter niet tevreden over omdat:

Tijdens het intake gesprek heeft u mij het volgende gezegd en bevestigd.
“Op jaarbasis verwijderen wij duizenden negatieve BKR registraties voor onze klanten.
Naar aanleiding van onze telefonische intake verwachten we dat dit bij u ook het geval zal zijn. Wij kennen immers de wegen als geen ander en beschikken over alle kennis en middelen die op dit specifieke gebied van toepassing zijn.”

Dit is de garantie die jullie mij hebben gegeven.

Ook werd er verteld dat er juridische collega’s er zijn die mijn vertegenwoordigen.
Deze persoon heeft mij gebeld en ik had haar mijn situatie uitgelegd.
Zij zou dit allemaal in het bezwaar verwerken maar het is niet gebeurd.
En de eerste bezwaar is afgekeurd.
Deze situatie werd pas bij de tweede bezwaar bijgezet.
Wat in mijn ogen te laat is en dit komt ongeloofwaardig over.

Bij de tweede bezwaar naar Vesting Finance hadden jullie mij gevraagd om naar de bank te gaan voor een lening en dan een bewijs te sturen dat een lening niet mogelijk was.

Wat ook is gebeurd ik heb heel weinig vertrouwen hoe jullie met de regel AVG omgaan.
Want ik krijg van jullie Beschikking van rechtelijk uitspraak van andere cliënt.
Dus ik verzoek jullie al mijn dossier te vernietigen en mijn volledige bedrag terug te storten.

Volgens onze overeenkomst bent u verantwoordelijk voor een goede uitvoering van deze werkzaamheden. Nu dit niet het geval blijkt te zijn verzoek ik u.

Mijn volledige bedrag terug te betalen.
Het gaat om de volgende bedrag van €420 +€49,50

Coderingvrij
    Geachte mevrouw Usmany,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat u onze dienstverlening als negatief heeft ervaren. Zoals eerder met u besproken zijn ook wij van mening dat het aanhouden van de negatieve BKR registratie geen toegevoegde waarde heeft om u te moeten beschermen tegen overcreditering. Echter is de tegenpartij volhardend in haar persoonlijke mening.

Wij nodigen u graag uit bij ons op kantoor om u aan de hand van dagelijkse verwijderingen van BKR coderingen u te laten zien dat een BKR codering wel is te verwijderen op basis van de nederlandse Privacywetgeving. Uiteraard is er dan ook ruimte voor het bespreken van de vervolgmoglijkheden. U kunt ons bereiken op telefoonnnummer 088-4263737.

Met vriendelijke groeten,
    De Directie
    Mijne Heren,

Sorry ik ga geen kosten meer maken om naar jullie te komen zodat jullie kunnen laten zien dat er dagelijkse verwijderingen zijn. Heeft u weleens gehoord van de AVG nou en nu wilt u dat allemaal laten zien. Echt gewoon niet te geloven dit. Ik heb geen vertrouwen meer in jullie. Tijdens het mailverkeer heb ik zelfs een recht uitspraak van een ander cliënt in mijn mail gekregen. Ik heb zelfs een aangetekend brief naar jullie gestuurd en daar wordt niet op gereageerd en mails ook niet. Wat ik wil is gewoon mijn geld terug. Want na bijna een jaar dan pas een reactie. En de advertentie van jullie klopt gewoon niet want er staat niet bij als het niet lukt dan maken wij gebruikt van uw rechtsbijstand. Wat ik wil is alleen mijn volledige bedrag terug voor de garantie die jullie mij niet kunnen geven. IK laat het niet hier bij zitten.

Usmany1
Nou Coderlingvrij heeft nog steeds niet gereageert. Nou dan gaan we de klacht maar verder verspreiden in de media.

Ook een klacht indienen over Coderingvrij?