Klacht Coderingvrij: Oplichters die niet doen zoals zij zelf aangeven

Slachtoffer2019

Coderingvrij doen gewoon niet wat zij beloven. Zij innen alleen maar de 420 EUR van klanten iedere keer maar doen vervolgens niets.

Ik had een onterechte BKR registratie door Wehkamp en ik werd door Coderingvrij geïnformeerd dat zij absoluut er voor konden zorgen dat die BKR registratie wordt verwijderd door 420 EUR aan hun over te maken. Na de betaling is nog wel regelmatig contact geweest en werd er aangegeven dat zij daadwerkelijk ermee bezig waren maar uiteindelijk is wel duidelijk gebleken dat dit niet klopte. Coderingvrij ontvangt wel de 420 EUR maar doet vervolgens niets!

Mij die 420 EUR terugbetaald of anders gaan we die juridisch wel terughalen.

Coderingvrij
    Beste heer Schippers,

Bedankt voor uw bericht.

Als zojuist ook middels e-mail kenbaar gemaakt, bevreemd de strekking van uw bericht ons enigszins. Wij hebben voor u een juridisch verzoekschrift opgesteld alsmede een bezwaarschrift ter verwijdering van de negatieve BKR-registratie, waarover er meermaals contact is geweest via telefoon en e-mail alsmede de reacties van de kredietverstrekker zijn gedeeld. U was daarmee op de hoogte van de ondernomen acties en de verkregen reacties van de kredietverstrekker. Het spijt ons dat u dit op wellicht als onvolledig heeft ervaren, wat wij uiteraard graag gedurende het traject hadden vernomen, welke voor u is gevoerd eind 2017, begin 2018. Wij hadden op dat moment dan ook graag met u naar een oplossing gezocht. Nu, twee jaar na uw procedure, verrast uw bericht ons dan ook.

Wij hebben u zojuist proberen te bellen inzake uw bericht, maar kregen helaas geen gehoor. Wij hebben u dan ook middels e-mail een uitgebreide uitleg en samenvatting toegezonden van de procedure en uitgevoerde acties. Wij hopen dat dit verdere duidelijkheid zal bieden.

Team Customer Care
    CoderingVrij

Slachtoffer2019
Is nooit opgelost door jullie maar wij hebben wel een bedrag van 499 EUR betaald

Ook een klacht indienen over Coderingvrij?