Klacht Cogas: amateuristisch geklungel met meet gereedschappen.

eric_dekkers

ongevraagd is een meter wissel uitgevoerd, zonder overleg of toestemming..
buiten de woning zou de gas-dienstleiding vervangen worden, maar men is, tegen het overleg vooraf in, wel in de woning geweest, en Cogas heeft onaangekondigd, zonder overleg een slimme elektriciteitsmeter geplaatst.
In het overleg vooraf had ik aangegeven geen slimme meter te willen.
Deze slimme meter is na aandringen vervangen door een domme meter die echter geen laag tarief registreerde, deze derde, domme meter is vervangen door een slimme meter, want er zijn geen domme meters op voorrraad volgens de monteur, weer tegen mijn wens in maar anders hadden we weekend geen electriciteit kunnen krijgen.
Ik wil geen slimme meter, maar het belachelijkste is dat deze meter geen hoog tarief registreert.

nu hangt de 4e meter binnen een maand tijd, en nog steeds wordt niet goed.
op de laatste klacht wordt niet gereageerd door Cogas, ondanks dat de meter niet goed werkt, iets waar een netwerkbeheerder zou moeten doen bewegen eea te corrigeren.

oorspronkelijk, prima werkende meter terug plaatsen, deze registreerde altijd goed, en draaide terug bij zonne energie opwekking, maar dat is tegen het beleid van Cogas volgens de monteurs, oftewel slikken of stikken meneer Dekkers

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cogas?