Klacht Cogas: Caiway i.p.v. Ziggo

René

Wij maken al jaren naar volle tevredenheid gebruik van het Internet Plus bellen pakket van Ziggo. Ook 3 mobiele abonnementen afgesloten met als voordeel een korting van Euro 10,- per abonnement per maand omdat wij internet en bellen bij Ziggo afnemen. Nu worden wij door de Cogas gedwongen om in een tijdsbestek van slechts 2 maand ons abonnement over te zetten naar Caiway zonder dat hier eerder een schrijven over is geweest. Resultaat: Geen keuze in aanbieders, een Caiway-pakket met minder mogelijkheden en een duurder Ziggo mobiel abonnement (korting vervalt). Naast de extra kosten van Euro 30,- per maand voor mobiele telefonie zadelt onze netwerkbeheerder Cogas ons ook nog eens met veel werk op. Verschillende instanties zullen door ons bericht moeten worden dat ons e-mailadres wijzigt. En dan ook nog in de brief/brochure van Cogas en Caiway vermelden dat 'er voor U weinig verandert!'

Geef mensen meer tijd om zaken te regelen en laat mensen een keuze kunnen maken uit meerdere aanbieders en uit pakketten die 'echt' vergelijkbaar zijn met het huidige Ziggo-pakket (opties en kosten).

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cogas?