Klacht Cogas: Cogas stop met ziggo op de kabel, en verplicht mij over te stappen naar Caiway!

Martin

Nu heb ik een televisie,telefoon,internet van ziggo.
90MB/9Mb , tv-extra, HBO,Film1, intenet bescherming , 2 interactive decoders(extra gekocht), 2 digitaal(dus 4 kaartjes), onbeperkt bellen naar mobiel en vast in Nederland.
Overstap naar caiway (90Mb/9Mb) is duurder en ok verlies de interactive tv en de 4e digitale tv aansluiting.
Op den duur biedt caiway een glaspakket aan, maar ben dan nog duurder uit, en krijg nog maar op 1 tv interactief en geen 4e tv.
Het excuus van cogas dat je overgaat naar glasvezel is bij ons niet van toepassing, want wij zitten al 5 jaar op glasvezel. (dus ook geen coax binnen in de meterkast) In onze meterkast zit een spliiter die tv van glasvezel haalt, en op de coax vd huisinstallatie aansluit, en het internet met de ziggo modem verbindt. Onze snelheid is hierdoor altijd de volle 90Mb.
Wij willen dus niet om naar caiway.
Andere providers worden door cogas geweerd! Wat kan ik doen?
Zijn Caiway en cogas wel zakelijk onafhankelijk? Mag dit?

Ziggo handhaven als provider ongewijzigd( al dan niet glassvezel pakket), en glazvezel openstellen voor andere providers, zodat we keuze krijgen.

Als Ziggo wordt geweerd en ik veplicht ben over te stappen naar een andere provider moeten de gemaakte kosten bij ziggo (extra kaartjes + decoders) worden vergoed.

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cogas?