Klacht Cogas: De meeste slechte service bij een probleem wat door derden is veroorzaakt!

#tulp160

Bij graafwerkzaamheden is onze glasvezelkabel geraakt. Dit is niet gemeld aan ons en wij moesten zelf in actie komen om eventuele reparatie te regelen. Het infra bedrijf zegt dat wij bij de provider moeten zijn, en de provider legt het bij de Cogas neer. Het geheel vond donderdag plaatst en na contact (vrijdag) krijgen wij te horen maandag pas te worden geholpen. Dat betekend 5 dagen zonder glasvezel, dus internet & televisie, en ik werk vanuit huis. Kortom, de service is ver te zoeken en de communicatie al helemaal!

Cogas zou in deze allereerst beter moet communiceren en aangeven dat er een probleem is ontstaan. Vervolgens zelf contact moeten opnemen wanneer de reparatie gaat plaatsen vinden en dat dan zo snel mogelijk handelen. De policy nu is dat men tussen 1 a 5 werkdagen geholpen moet worden. Ik kan niet zonder internet voor mijn werk.

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cogas?