Klacht Cogas: Gedwongen overstap van Ziggo naar Caiway

Klachtnummer
# 81340
Gebruiker
vdKlamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week hebben wij net als iedereen in het Cogas gebied een brief gekregen dat Cogas vanaf komend jaar stopt met Ziggo en de dienst aan haar eigen partner Caiway overdraagt. Wij zijn al jaren trouwe klant van Ziggo (@home) en willen graag bij Ziggo blijven.
Cogas zegt dat Caiway hetzelfde kan leveren. Maar op de eigen site met een vergelijking met Ziggo blijkt dat dit niet waar is. Bepaalde diensten kunnen zei niet eens leveren en andere diensten kosten beduidend meer dan bij Ziggo.

Ook woon ik in een gebied waar nog geen glasvezel is en dus de keus krijg tussen Caiway via de kabel of internet via de KPN verbinding waarbij de snelheid drastisch lager is.

Daarnaast zitten we er niet op te wachten dat we ons e-mail adres bij alle instanties zullen moeten wijzigen.

Kortom we moeten meer betalen en we krijgen er minder voor terug.

De oplossing

Laat Cogas de keus geven tussen Ziggo en Caiway.
En dus ook de mogelijkheid om bij Ziggo te blijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cogas?