Klacht Cogas: Gedwongen winkelnering

Klachtnummer
# 81095
Gebruiker
Frans de Beurs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Cogas heeft de klante van Ziggo gedwongen binnen zeer korte tijd over te stappen naar Caiway. Cogas vermeld n.m.m. een valse redenering. Het gaat alleen maar om meer geld voor Cogas! Over het toelaten van een eigen keuze naar andere providers voor Internet/telefoon wordt niets vermeld. Zowel Cogas als Caiway suggereren dat je alleen maar bij Caiway terecht kan. Je krijgt verplicht een nieuw e-mailadres ook al wil je dat niet. Mensen die recent nieuw briefpapaier/naamkaartjes hebben gemaakt, kunnen die weggooien. Wie betaald dat?? (Ik ken mensen die dat is overkomen). Glasvezel? Je moet maar afwachten wanneer Caiway dat wil! De informatie van Cogas en Caiway is volstrekt eenzijdig. Alleen maar gericht op Caiway. Inmiddels zijn er tienduizenden klachten. Zowel landelijke al plaatselijke politiek bemoeit zich er mee!

De oplossing

Terugdraaien van de beslissing of de klant een keuze geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cogas?