Klacht Cogas: Kabelkosten zonder dat wij dat wisten van bankrekening afgeschreven door Caiway.

Janreinderink

Zonder dat wij daar toestemming voor gegeven hadden werd op 28 juli 49,65 Euro afgeschreven van onze bankrekening. Dat lijkt natuurlijk nergens op en de bank gaat daar ook niet vrij uit. Zonder onze toestemming mogen ze dat niet doen.
Het pakket van Caiway wordt 22,75 Euro duurder dan bij Ziggo, terwijl u in de krant hebt verteld dat de prijs niet zoveel zou verschillen. Dit noem ik een groot verschil.
Ook het feit dat het e-mail adres veranderd is niet acceptabel. Dat adres is bij heel veel instanties bekend, ik heb daar zelf geen zicht op, maar die moeten wel benaderd worden omdat ze ons anders niet meer kunnen bereiken. Zoals het er nu naar uitziet gaan we niet accoord met de overgang naar Caiway.

Ik verlang dat de kosten niet hoger worden dan bij Ziggo en dat ik een pakket krijg zonder telefoonaansluiting, want die hebben we al lang niet meer.

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cogas?