Klacht Cogas: Overgang Ziggo naar Caiway niet geregeld bij nieuwbouw

Klachtnummer
# 98295
Gebruiker
Myths
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn recent verhuisd naar een nieuwbouw. Voor de verhuizing hebben we een formulier waarmee de overgang van Ziggo naar Caiway geregeld zou moeten. Nou, dat is dus niet het geval als het om een nieuwbouw woning gaat. Inmiddels hebben we urenlang aan de telefoon gehangen en van kastje naar de muur gestuurd:
- Caiway geeft aan dat de dienstverlening per 25 februari begint in Almelo
- Ziggo wil het nieuwe huis niet aansluiten (waarschijnlijk vanwege de kosten voor een relatief korte tijd)
- Cogas geeft aan hier niets aan te kunnen doen

Conclusie: geen van de drie partijen neemt verantwoordelijkheid of komt met een oplossing.

Naar mijn mening is Cogas verantwoordelijk voor de slecht geregelde overgang. Vrij merkwaardig dat Cogas wel in staat is om Ziggo van de kabel te gooien, vervolgens Caiway te contracteren en niet in staat is om 1 van die partijen ertoe te dwingen om de diensten te leveren in de overgangsperiode. Ook als het gaat om nieuwbouwwoningen.

De oplossing

Aansluiten internetverbinding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cogas?