Klacht Cogas: Overlast en schade door gebreken aan installatie van Cogas Duurzaam.

Klachtnummer
# 535686
Gebruiker
jac vullers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 2007 hebben we - op de bovenste verdieping van een appartementengebouw - met enige regelmaat te maken met een wegzakken van de waterdruk in de installatie voor verwarming en koeling. Deze installatie is eigendom van Cogas Duurzaam. Oorzaak: lekkage(s) aan de installatie van Cogas Duurzaam.
Gevolgen: van tijd tot tijd moesten we de circulatiepomp uitschakelen (Cogas Duurzaam kon dan geen warmte leveren), als we dat niet deden maakte de pomp veel kabaal (doordat de pomp droog liep, of dreigde droog te lopen) en was er een verhoogde slijtage van de pomp.
In 2010 heeft Cogas Duurzaam schriftelijk beloofd een automatische vulinstallatie te plaatsen in de technische ruimte. Deze installatie is er nog steeds niet.

De oplossing

Cogas Duurzaam kan de klachten door het wegvallen van de waterdruk voorkomen door: alle lekkages op te sporen en te dichten, door een automatische vulinstallatie te plaatsen, of door eerder en vaker de installatie handmatig bij te vullen.
Verder is een compensatie op zijn plaats vanwege de vele storingen (die langer dan 8 uur duurden), de overlast en de schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cogas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen