Klacht Cogas: Verplichte overgang van Ziggo naar Caiway

Klachtnummer
# 80836
Gebruiker
Erik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal dagen is men bezig om glasvezelkabel aan te leggen.
Hierover zijn wij op voorhand benaderd, en de glasvezelkabel zou gratis worden aangelegd tot in de meterkast.
Met de mevrouw die eerst de situatie is komen bekijken voor de aanleg heb ik een gesprek gehad.
Hierbij is gezegd dat ik de keuze zou houden en absoluut niet direct hoefde over te stappen van Ziggo kabel naar een glasvezelkabel met één provider waar geen keuze mogelijk is.
Nu ligt de glasvezelkabel nog niets eens in huis en krijgen we allerlei berichten dat Ziggo komt te vervallen en dat je moet kiezen voor een alternatief.
Caiway bied niet dezelfde diensten voor het zelfde geld.
Alle diensten waar je e-mailadres bekend zijn dan ook achterhaald.
Dit is per definitie gewoon crimineel.
Dus de Cogas en Ziggo kunnen zeggen wat ze willen maar blijken grote oplichters.
Ik ben decennia vaste afnemer bij Cogas.
Maar als dit doorgezet wordt niet meer.

De oplossing

Voorals nog laten zoals het nu is tot er een legio keuze qua providers zijn voor diensten via de glasvezelkabel waar men nu begonnen is met de aanleg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cogas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cogas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen