Klacht Cohabitat Beheer B.V.: achterstallig onderhoud v.w.b. schilderwerk woning

Klachtnummer
# 2086
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

SInds de 6 jaar dat ik in deze woning zit, Geelster 8 te Oldenzaal, is er nog NOOIT onderhoud aan de buitenkant van de woning verricht. Het enige wat men jaarlijks komt doen is de ketel controleren. Mijn schilderwerk ziet er bijna zwart en zwaar afgebladderd uit. Twee jaar geleden heb ik dit aanhangig gemaakt bij de beheerder, MVGM en dit heeft er uiteindelijk, na een jaar, in geresulteerd dat men vorig jaar april langs kwam en foto's heeft gemaakt. Men zei schilderadviezen te hebben opgevraagd alsmede offertes bij verschillende schilderbedrijven. Men beloofde te komen, maar vorig jaar na het bezoek waarbij er foto's zijn gemaakt in april 2011, is er niemand meer geweest en heb ik niets meer gehoord. Febr. 2012 weer contact opnomen, bewuste medew. was ontslagen en zou allerlei gegevens hebben vernietigd. Nu ligt vraagstelling omtrent schilderwerk bij directie Cohabitat en ik hoor er helemaal NIETS meer van. Inmiddels huurcommissie ingeschakeld. Hoe lossen we dit nu op?

De oplossing

Dat ik zo SNEL mogelijk van Cohabitat / MVGM de heer Molla te horen krijg wanneer men komt schilderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cohabitat Beheer B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cohabitat Beheer B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen