Klacht Coinbase: Ik kan al bijna 3 jaar niet inloggen bij Coinbase vanwege een nieuw telefoonnummer

Klachtnummer
# 533575
Gebruiker
Ernst
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemorgen,

Sinds 2017 heb ik een Wallet met Bitcoins bij Coinbase. In 2018 heb ik een nieuw telefoonnummer gekregen. Sindsdien kan ik niet meer inloggen bij Coinbase. Ik krijg nauwelijks antwoord als ik Coinbase mail over dit probleem. En als ze antwoorden, komen ze met algemene, standaard mails die geen oplossing bieden. Al met al kan ik al bijna 3 jaar niet bij mijn bitcoins.

Groet,

Ernst Bos

Gewenste oplossing

Ik wil dat Coinbase mij nu eindelijk echt gaat helpen om in te loggen op mijn account zodat ik bij mijn bitcoins kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coinbase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Coinbase?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen