Klacht Coldkaart: Geen restitutie saldo
Details
De klacht
Rond 15 april heb ik mijn restitutieformulier voor een saldo van 39 euro naar coldkaart/cocoint gestuurd. Ik kreeg bericht dat alles goed is ontvangen maar er helaas een storing was in het systeem waardoor de verwerking iets langer zou duren. Een paar dagen later kreeg ik bericht dat dit verholpen was en ze tot betaling over zouden gaan. Vervolgens kreeg ik de volgende dag bericht dat mijn iban nummer niet klopte (zeer vreemd), dus deze nogmaals gemaild naar het aangegeven e-mailadres. Sindsdien heb ik niets meer van het bedrijf vernomen. Ik heb e-mails gestuurd met ontvangst en leesbevestiging welke ik terug krijg met tijdzone stockholm/reykjavik. Maar krijg hier verder geen reactie op. Tijdens het toernooi werd gezegd dat het eenvoudig was het saldo teruggestort te krijgen. Maar voor mij is dit niet het geval.De oplossing
Restitutie van mij saldo van 39 euro op mijn bankrekening.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.