Klacht Coldkaart: Resitutie Coldkaart Thialf Heereveen (Cocoin)

Sjoerd

Resitutie is zeer omslachtig. Zo moeilijk gemaakt dat velen het erbij laat zitten.
Ter plaatse wordt het voor gedaan dat je alleen je kaartnummer via internet moet ingeven en dan borg en bedrag wat er nog op staat terug gestort krijgt op je rekening.
Borg begrijp ik al helemaal niet. Kaarten zijn met datum van geldigheid voor gedrukt en zodanig niet herbruikbaar. Dus waarom borg?
Juist ja !! extra inkomsten tel maar hoeveel borg door omslachtigheid niet terug gevorderd wordt. Borg krijg je pas terug als je je kaart, na registratie !! hebt terug gestuurd. Dat kost dus alweer een postzegel, en mag dan wel per gewone post.
Geld wat er nog op staat moet je een formulier voor printen invullen inscannen en doormailen.
Het kan ook zonder mailen/registreren, maar dan moet je hem aangetekend opsturen, maar dat kost ook weer. Onjuiste voorlichting, geen keus op het evenement en niet direct geld terug
Ik vind het oplichting. Verkeerde voorlichting en dermate bewust omslachtig gemaakt

Tegoed en borg terug van mijn twee passen, zie referentienummer zonder verder gedoe
Waarom is er niet voor betalen de bankpas gekozen, kwestie van pinnen. Of voor met de OV-kaart gekozen, daar kan je ook geld op storten, en hou je je tegoed. Wat uiteindelijk jouw eigen geld is. Komt die kaart ook van zijn negatieve imago af, en wordt die multifunctioneel als plastic betaalpas

Sjoerd
    En Coldcard Coldkaart of hoe dat Kwalitatief Uiterst Teleurstellende bedrijf ook heet zwijgt in alle talen......
    Ging dus 100% om geld afhandig maken , met foutieve voorlichting.
    Je zou het bewust valse voorwendselen kunnen noemen. En om het legaal te laten lijken is er een manier om je geld terug te halen...... Ik vind dit oplichting van het ergste soort, omdat je gedongen wordt en niets met naieviteit of onoplettend/goedgelovigheid van de gedupeerden te maken heeft.