Klacht Coldkaart: Restitutie Coldkaart

anneliekeverlee

Met z'n 3en zijn wij op 23 maart 2014 naar het WK Allround geweest. Om drinken oid te kopen moesten we een Coldkaart aanschaffen. We hebben er 3 aangeschaft. We konden na afloop via mail een restitutieformulier invullen en dan zouden we ons geld terug krijgen. Op 26 maart heb ik de formulieren gestuurd. Ik kreeg geen reactie. Op 23 april heb ik een bedrag van € 17,- op mijn rekening gestort gekregen. Ik weet zeker dat dit niet het bedrag was wat op die kaarten stonden. Ik heb daarop gereageerd dat ik graag een specificatie wil zien welk bedrag van welke kaart was teruggestort. Daarop heb ik geen reactie gekregen. Ik kan ook telefoonnummer vinden om even te bellen om de kwestie toe te lichten. Dat maakt het erg lastig, want op mails wordt gewoon niet of nauwelijks gereageerd. Controleren is dus geen mogelijkheid. Ik vind dat erg jammer, aangezien tijdens het toernooi werd gedaan alsof het erg gemakkelijk was om het geld terug te krijgen.

Ik zou graag het gehele bedrag wat de op de kaarten stond terugkrijgen, maar daarbij ook een specificatie (welk bedrag stond er op welke kaart). Op deze manier kan ik controleren of we alles hebben teruggekregen (die kans krijg ik nu ook niet).