Klacht Colombus: Teruggave ten onrechte geind abonnementsgeld

Klachtnummer
# 87211
Gebruiker
mar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

september 2013 ben ik telefonisch akkoord gegaan met nog één jaargang en beeindiging na dat jaar. 12 september 2014 is toch 38,95 abonnementsgeld afgeschreven. Na telefonisch contact is bevestigd dat ik het abonnement had stopgezet. Hun advies storneren bij de Rabo kan niet. Na weer telefonisch contact is mij verzekerd dat het geld na circa 56 dagen wordt teruggestort. Week 45 weer gebeld. Toen is mij verzekerd dat het geld onderweg is. Niet dus. Week 49 nog steeds niets. Dus weer het 0900 nummer gebeld en weer is mij verzekerd dat het geld onderweg is. Inmiddels is er weer een week voorbij en heb ik nog steeds geen geld terug gekregen.

De oplossing

Volledige bedrag incasso terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Colombus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Colombus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen