Klacht Columbus reismagazine: Bij bestellen boek in abonnement beland en niets voor gekregen

X

Tijden terug een boekje besteld bij Columbus en daarvoor hun eenmalig gemachtigd. Geld werd afgeschreven maar verzenden boekje bleef achter. Nadat ik hierover contact had opgenomen, werd het boekje alsnog bezorgd. Vervolgens werd er bijna 40 euro afgeschreven. Dit hebben we terug laten boeken. Volgens Columbus hadden we een abonnement afgesloten, maar dat waren wij ons in ieder geval niet bewust. Daarbij hadden we nooit het magazine dat we schijnbaar volgens dat abonnement hadden moeten krijgen ontvangen. Hebben we meermalen laten weten. Columbus geeft vervolgens aan dat we geld schuldig zijn en abonnement daarom niet stopgezet kan worden. Wij zagen geen andere uitweg dan alsnog betalen en direct abonnement opzeggen. Al met al hebben we bijna 40 euro betaald voor een boekje dat normaliter 12,50 kost en we in de aanbieding voor 10 euro zouden krijgen. We hebben meermalen geprobeerd duidelijk te maken dat we in abonnement zijn getrokken wat we niets wensen, daarvoor niets ontvingen.

Terugstorten abonnementsgeld

Wij vinden dat Columbus reismagazine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!