Klacht Combatgear.nl: 30/11/2012 bestelling gedaan, NIET geleverd.

Sandor

Op 30 november 2012 heb ik een TT fleece muts besteld bij combatgear.nl / Larry de Boer. Tot op heden heb ik slechts 1 reactie gekregen op een bericht: "de koffie staat klaar". Dat is zijn reactie, op mijn bericht dat ik mijn bestelling wilde komen halen... maar, die winkel van hem is alleen open op afspraak. Na diverse mails en bellen, GEEN reactie meer van Larry de Boer.

Inmiddels heeft Larry de Boer via mail toegezegd mijn geld terug te storten. Dat is nu ruim een week geleden en nog geen geld terug. Voorts vond hij het nodig om mij via mail te beledigen. www.combatgear.nl én www.veteranenshop.nl zitten schijnbaar in een en hetzelfde pand: bij veteranenshop had ik 1 product besteld en keurig netjes gekregen. Schijnbaar regelt de vrouw/vriendin van Larry de mails van veteranshop want ik heb met haar via mail contact gehad, totdat hij er tussen kwam en me begon te beledigen. Via combatgear slechts 1 keer reactie op mail gehad.

Larry moet HEEL RAP mijn geld terugstorten.

Combatgear.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Sandor
    Nog steeds mijn geld niet terug. Ik zou Larry de Boer graag zijn gezicht eens reorganiseren.
    Combatgear is een aanfluiting. Een regelrechte oplichter.

Sandor

Ook een klacht indienen over Combatgear.nl?