Klacht Combatgear.nl: Geen product en geen reactie.

ThomasBoon

Op 06-08-2013 heb ik bij Combatgear.nl een militair draagsysteem besteld van 163 Euro. Tot op heden heb ik geen product binnen gekregen. Ik heb al meerdere malen contact met dit bedrijf gezocht, maar telkens geen reactie gekregen. De persoon Larry de boer bekend als eigenaar van deze webshop, en ook andere webshops, is volledig onbereikbaar en reageert niet op telefonisch contact en ook niet over de mail. Aangezien er in de overeenkomst staat dat het product binnen 30 dagen binnen moet zijn, vraag ik me erg af waar mijn bestelling blijft. Ook staat er op de site vermeld dat de bestellingen snel binnen zijn, maar ik heb al meerdere klachten gehoord over deze webshop. Ik wil mijn opdracht annuleren en mijn geld terug want op deze manier doe ik liever geen zaken.

Geld Terug !!!

Combatgear.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Combatgear.nl?