Klacht Combi-Renovatie: oplichting

omaha

Op 04-11-2013 ben ik een contract aangegaan voor het plaatsen van 5 kunststofkozijnen met HR ++ 2 deuren en 5 klikhorren. De klikhorren zouden met de post geleverd worden en zijn nog steeds niet in mijn bezit. (Waarde: €400,00).
Op 10-12-2013 ben ik een contract aangegaan voor een achterdeur met extra breede. Waarde: €1.500,00. Zo als in contract overeen gekomen heb ik 50%=€750,00 op 04-03-2014 aanbetaald maar op de dag van plaatsing op 26-03-2014; 09:00 uur is er niemand op komen dagen en ook telefonisch contact krijgen lukt niet. Aangetekende brieven komen terug. (foutief adres).
Bij de KvK is blijkbaar ook de foutieve adres aangegeven.(7532 SK Enschede, Najaarsweg 26A) Tevens is diet bedrijf ook niet aangesloten bij het SKG (tel.nr.: 0317-421720) sterker nog ze zijn al door hun gesommeerd het logo v de website te halen.

Voor het niet nakomen van levering 5 klikraamhorren ( ca. € 80 per hor)en de aanbetaling € 750,00 voor de niet geleverde en geplaatste buitendeur wil ik mijn geld terug.

Wij vinden dat Combi-Renovatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!