Wij vinden dat Combiwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Combiwebshop.nl: Bestelling betaald, nooit ontvangen en GEEN geld terug ontvangen.
Details
Klacht
Bestelling online gedaan op 30 januari, direct betaald en op 2 maart 2015 mail ontvangen van faillissement en mogelijkheid terugbetalingsregeling. Tot heden 5x (!) verzoek ingediend om (re)actie en tot op heden nog niets ontvangen. Bij 1e bericht zat een uitgestelde terugbetaalfactuur bijgesloten.Telefoon (06 nummer) wordt niet beantwoord en op website staat nog steeds dat de bestellingen worden afgehandeld.
Gewenste oplossing
Leveren van besteld en betaald product of geld retour.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.