Klacht Combiwebshop.nl: combiwebshop

Klachtnummer
# 97141
Gebruiker
MY
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 Jan 2015 een smartphone besteld en later op 18 Jan 2015 doordat deze maar niet werd geleverd (smoesjes van continu vertraging) geannuleerd.
Aankoopbedrag zou binnen 3 dagen gestort worden.
Nadat ik mijn bankrekening ging raadplegen op 10 Feb 2015 of deze was bijgeschreven, was dat niet het geval.
Contact opnemen via tel. kon niet, dus maar via mail geprobeerd met de vraag waarom het aankoopbedrag niet is gestort, kreeg ik gelijk een mailtje met de mededeling dat ze een doorstart gaan maken vanwege een conflict met kieskeurig en mijn aankoopbedrag over maximaal 6 maanden kunnen betalen en of ik ermee akkoord ga.
Nu zie ik her en der meer gedupeerden van zelfs in Februari, dus hij wist dat hij niet aan zijn verplichtingen kon voldoen en is gewoon doorgegaan met zijn malafide zaken.
Zelfs nu is combiwebshop nog steeds actief, dit moet echt stoppen!

De oplossing

Geld terug, website offline, vervolging van desbetreffende personen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Combiwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Combiwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen