Klacht Combiwebshop.nl: Tv besteld geen uitzicht op levering

san

7 februari 2015 TV besteld, eerste mail gestuurd na een aantal dagen of ik nog bericht kreeg van levering, bericht retour ontvangen dat dit op de dag van levering gedaan zou worden. Vandaag 17 februari nog eens een bericht gezonden waarin ik mijn zorgen uitsprak gezien ook de meldingen op internet en bekend bij Consumentenwijzer en Kieskeurig die hun samenwerking inmiddels ook hebben opgezegd. Bericht ontvangen dat de koopovereenkomst aangegaan is met de nieuwe eigenaar. Hierdoor is uw aankoop gewoon beschermd. Deze word volgens afspraak geleverd of u mag deze volgens de algemene voorwaarde annuleren. Dit lijkt me een staandaard bericht die ze naar iedereen mailen en wie die nieuwe eigenaar dan ook mag zijn. Hoe kunnen we een blok vormen en onze goederen opeisen dan wel ons geld terug zien te krijgen.

Of direct geld retour of de TV nog deze week leveren. Gezien ik hen deze vraag ook heb gesteld en geen reactie krijg, lijkt het me zeer oneaarschijnlijk dat hier nog wat uitkomt.

Wij vinden dat Combiwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Combiwebshop.nl?