Klacht Comfido-shop.nl: Geen levering ontvangen en wel betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566900
Gebruiker
doly
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In februari schoenen besteld en betaald. Niet geleverd gekregen. Maandelijks herinneringen gestuurd. Alleen in augustus een reply gekregen. 'Antwoord duurt langer door extreme drukte'. Daarna wederom stil.

Hoe is het mogelijk dat dit nu na 9 maanden nog niet is opgelost? U kunt de schoenen behouden maar zorg dat het geld nu direct wordt terug betaald.

Gewenste oplossing

Zorgen dat per direct de betaling van 19 februari 2021 wordt terugbetaald. Schoenen kunt u behouden. Die zijn onderhoud al weer uit de mode zo lang duurt een reactie.
Geboden oplossing
Geen enkele reactie gehad. Hoe triest kan zo'n organisatie zijn. Wel geld incasseren maar niet leveren en ze komen er zeker nog mee weg ook.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    doly
    Datum
    Nog steeds niets vernomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Comfido-shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen