Klacht Comfort Chairs: Herhaald afbreken armleuningen fauteuil Framati Bamako

Klachtnummer
# 185189
Gebruiker
Ceeslind
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aankoop fauteuil 21 september 2013.
Rechter armleuning aan de rugkant afgebroken in mei 2014; gerepareerd (garantie).
Linker armleuning aan de zittingkant afgebroken in mei 2016; gerepareerd (garantie).
Gerepareerde rechter armleuning weer afgebroken op dezelfde plaats in juli 2016.
Comfort Chairs uit verbazing over afbreken; honderden van deze fauteuils verkocht, nog NOOIT zo'n klacht gehad. Bieden aan alleen te repareren onder hun garantie-voorwaarden (2/3 van de kosten á € 366,-- = € 244,-- voor mijn rekening)
Heb brief gestuurd dat ik na mij twee keer pijnlijk bezeerd te hebben angst heb voor een volgende keer (wordt dit een jaarlijks gebeuren?) En als ik de enige ben met deze klacht, dan ben ik bang dat dit dus duidelijk een slecht exemplaar is. Ik ben 70 jaar, de rust zelve en krijg bijna nooit bezoek. Een armleuning moet toch te vertrouwen zijn bij het opstaan? Wat als ik wat breek en misschien lange tijd op hulp moet wachten?

De oplossing

Heb geen vertrouwen in weer een reparatie van deze fauteuil. Ik wil minimaal een ander, degelijk en betrouwbaar exemplaar (één van die honderden?) of anders ontbinding van de koop.
Ik mag toch verwachten minimaal 15 tot 20 jaar veilig gebruik te kunnen maken van een dergelijk dure aanschaf?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Comfort Chairs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Comfort Chairs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen