Klacht Comfort Parking: Ernstige motorschade na gebruik van Comfort Valet Parkeren Schiphol

Klachtnummer
# 31398
Gebruiker
K.E. Smedes
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tijdens vliegvakantie gebruik gemaakt van Valet Service Schiphol. Bij ontvangst na terugkomst van mijn auto, een Mazda 6 MPS, maakte de koppeling een bijgeluid en voelde het koppelingspedaal raar aan. Ook motormanagement lampje brandde. Auto nu 1 week bij de garage: schade tot nu toe: drukgroep koppeling kapot, massavliegwiel koppeling kapot, waarschijnlijk 2 drijfstangen van zuigers verbogen. Kortom: iemand heeft deze auto vreselijk mishandeld! Dit kan door vol gas te geven en de koppeling abdrupt op te laten komen. Totale kosten reparatie gaan richting de 6000 euro. Op 30 juli 2013 gemeld bij Comforparking, mailtje terug dat ze het in behandeling nemen, sindsdien niks meer gehoord (anderhalve week). Een goede kennis heeft recent de jongens van Comfortparking bezig gezien: inderdaad ontzettend scheuren met de hen toevertrouwde auto's. Onverantwoord.

Gewenste oplossing

Schadevergoeding en een heel andere bedrijfscultuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Comfort Parking is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Comfort Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen