Klacht Comfort Parking: Ernstige motorschade na gebruik van Comfort Valet Parkeren Schiphol

K.E. Smedes

Tijdens vliegvakantie gebruik gemaakt van Valet Service Schiphol. Bij ontvangst na terugkomst van mijn auto, een Mazda 6 MPS, maakte de koppeling een bijgeluid en voelde het koppelingspedaal raar aan. Ook motormanagement lampje brandde. Auto nu 1 week bij de garage: schade tot nu toe: drukgroep koppeling kapot, massavliegwiel koppeling kapot, waarschijnlijk 2 drijfstangen van zuigers verbogen. Kortom: iemand heeft deze auto vreselijk mishandeld! Dit kan door vol gas te geven en de koppeling abdrupt op te laten komen. Totale kosten reparatie gaan richting de 6000 euro. Op 30 juli 2013 gemeld bij Comforparking, mailtje terug dat ze het in behandeling nemen, sindsdien niks meer gehoord (anderhalve week). Een goede kennis heeft recent de jongens van Comfortparking bezig gezien: inderdaad ontzettend scheuren met de hen toevertrouwde auto's. Onverantwoord.

Schadevergoeding en een heel andere bedrijfscultuur

Comfort Parking is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Comfort Parking?