Klacht Comfort Parking: Geen klantenservice en geen verantwoordelijkheid nemen

Elineheijink

Maandag 17 juli 2017 hebben wij onze Bmw 3 serie ER Reine bij uw parkeerplaats te Schiphol-Rijk geparkeerd. Wij werden vriendelijk begroet door een medewerker van Comfortparking en werden naar een parkeerplaats, die overdekt was, geleid die wij gereserveerd hadden via Parkos.

De nacht van 25-07-2017 zijn wij door een medewerker van Comfortparking naar onze auto gebracht. Eenmaal aangekomen bij de auto zagen wij tot onze verbazing een grote en knal gele stikker midden op de voorruit zitten.

Wij waren met stomheid geslagen. Deze stikker zat er muurvast op en zat precies in het gezichtsveld.

Voordat wij onze auto hadden gebracht hebben wij deze nog gewassen. Bij terugkomst van onze vakantie was de auto zo vuil dat als we er een vinger over haalden de vinger gewoon zwart was van het vuil. De rest van de geparkeerde auto's in de overdekte parkeerplaats waren brandschoon, net als die van ons toen we hem brachten.

Ook zijn wij gestuid op een ster in onze voorruit en deuken aan de rechter zijkant (vlak naast de koplamp en er links onder) die er nog niet in zatten op 17-07-2017.

Wij hebben meteen Comfort Parking gebeld en er is een medewerker gekomen. Helaas wilde deze medewerker niet begrijpen dat wij het raar vinden dat de auto zo vuil was, terwijl hij overdekt stond. Hij gaf aan dat hij niet wist hoe die gele stikker op het raam gekomen was en wie hiervoor verantwoordelijk is. Best raar, toch? Aangezien er camera's bij de ingang van de parkeerplaats hangen. Stond onze auto toch niet helemaal veilig, terwijl dit wel op de site van Comfort Parking wordt benoemt.

De medewerker heeft ons door gezegt dat we maar een mail moesten maken en naar de klantenservice moest sturen.

Dinsdag 25 juli 2017 hebben wij telefonisch contact gehad met Comfort Parking. Zij vertelden ons een schadeformulier in te vullen en door te sturen naar de administratie van Comfort Parking. Helaas is, door alle boven genoemde schade, de auto in waarde verminderd en hebben wij de auto verkocht.

Al met al hebben wij dit teleurstellend en ontevreden ervaren.

Volledige vergoeding boekingskosten

Comfort Parking is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Comfort Parking?