Klacht Comfort Parking: Schade aan auto na parkeren bij Comfort Parking

Koster

Op donderdag 16 oktober 2014 hebben wij onze auto, een Toyota Verso S bij Comfort Parking gestald tijdens onze vakantie. Toen wij terug kwamen zagen wij twee behoorlijke krassen rechts voorop onze auto.
Degene die ons de auto bracht (Nordin) zei toen tegen ons dat op het formulier staat dat deze schade er al op zat bij aflevering. Dit is absoluut niet het geval.
Schade kan gebeuren, maar dan aankruisen op het formulier dat dat er al zat gaat er bij ons niet in!! Wij hebben dan ook foto's van het moment dat wij onze auto op Schiphol hebben neergezet, ongeveer een minuut voor overdracht aan één van uw chauffeurs, wij zijn dan ook zeer teleurgesteld in deze manier van handelen.

Wat wij al wat vreemd vonden is dat wij bij aflevering geen kopie van dat formulier kregen, maar zullen hiervan bij een eventueel volgende keer zeker een foto maken.
Inmiddels een mailwisseling verder, maar CP doet totaal geen onderzoek en blijft bij dat de schade er al zat.

Vergoeding van de reparatiekosten. Wij hebben foto's van het moment net voor de overdracht, waarop te zien is dat de auto geen schade had. Er zitten twee flinke krassen rechts voor op onze auto

Comfort Parking is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Comfort Parking?