Klacht Comfort Parking: Schade aan auto na parkeren bij Comfort Parking

Klachtnummer
# 88921
Gebruiker
Koster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 16 oktober 2014 hebben wij onze auto, een Toyota Verso S bij Comfort Parking gestald tijdens onze vakantie. Toen wij terug kwamen zagen wij twee behoorlijke krassen rechts voorop onze auto.
Degene die ons de auto bracht (Nordin) zei toen tegen ons dat op het formulier staat dat deze schade er al op zat bij aflevering. Dit is absoluut niet het geval.
Schade kan gebeuren, maar dan aankruisen op het formulier dat dat er al zat gaat er bij ons niet in!! Wij hebben dan ook foto's van het moment dat wij onze auto op Schiphol hebben neergezet, ongeveer een minuut voor overdracht aan één van uw chauffeurs, wij zijn dan ook zeer teleurgesteld in deze manier van handelen.

Wat wij al wat vreemd vonden is dat wij bij aflevering geen kopie van dat formulier kregen, maar zullen hiervan bij een eventueel volgende keer zeker een foto maken.
Inmiddels een mailwisseling verder, maar CP doet totaal geen onderzoek en blijft bij dat de schade er al zat.

De oplossing

Vergoeding van de reparatiekosten. Wij hebben foto's van het moment net voor de overdracht, waarop te zien is dat de auto geen schade had. Er zitten twee flinke krassen rechts voor op onze auto

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Comfort Parking is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Comfort Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen