Klacht Comfort Parking: Schade door nalatigheid niet vergoed

Klachtnummer
# 193519
Gebruiker
Malka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben voor een korte reis gebruik gemaakt van de service van comfort parking.
Bij aankomst is er een opnamerapport gemaakt.
Bij teruggave is de linkervoorwiel plat. er zit een spijker in en er is verse vuiligheid van bouwafval (lijkt het) op de band.
Comfort Parking verwijst naar algemene voorwaarden en neemt geen verantwoordelijkheid voor de schade.
Ze zeggen dat niet kan komen vast te staan de de schade door hun toedoen is ontstaan. Het opname rapport is heel vroeg in de ochtend gemaakt (en het zou dus kunnen dat ze het bij inname over het hoofd hebben gezien) en onze chauffeur is niet over een bouwterrein gereden is het verweer.
Ik heb foto's van de schade waarop ook het vuil te zien is.
Ik meen dat het wel nalatigheid is en dat deze firma verantwoordelijk is voor de schade.

De oplossing

Ik wil vergoeding van de schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Comfort Parking is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Comfort Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen