Opgelost door Comfort partners: Comfort partners voegd daad niet bij hun woord

angry Opgelost
8531#lemmer

Een storing aan onze warmtepomp, s ochtends vroeg om 5.30 waarbij veel lawaai werd geproduceerd door het leidingwerk. Storingsdienst gebeld. Had zelf storing in de lijn dus medewerker was niet te verstaan. Meerdere keren gebeld. Op hoop van zegen, dat de pomp het niet zou begeven, gewacht tot 8.00. Want dan is de klantenservice bereikbaar. We zouden teruggebeld worden. Smiddags eind van de middag nog niks gehoord. Weer gebeld, kon de juiste mensen niet te pakken krijgen ivm overleg, mevr beloofde me dat ik zo terug gebeld zou worden. Maar nee. 17.00 klantenservice gesloten. Volgende dag wederom gebeld. Weer niet aan hun woord gehouden. Boze mail gestuurd, geen reactie. Weer gebeld. Ooh dan zet ik er nu wel even spoed bij, werd er gezegd en wederom geen daad bij het woord. Inmiddels is het vrijdagmiddag, probleem niet verholpen. Ik heb geen goed woord meer over voor comfortpartners, wat een ongelooflijk mislukt bedrijf is dat, die alleen maar geld wil verdienen aan de contracten. Helaas hebben we een contract voor een bepaalde duur, echter ga ik uitzoeken of we onder het mislukte contract uit kunnen komen. En anders voor ons na afloop contract geen comfortp meer. En helaas dit is niet het 1e incident wat we met cp hebben beleeft.

Ik wil dat onze pomp gemaakt wordt. En dat comfort partners stopt met slechte service.

8531#lemmer
    Helaas comfort partners heeft ons na ons eerste storingstelefoontje op maandag 23-3 nog steeds niet geholpen. Vrijdag 26-3 kreeg ik te horen dat ik diezelfde dag of begin deze week gebeld zou worden. Mevr van comfort partners scheepte mij in datzelfde gesprek af om volgens mij de confrontatie uit de weg te gaan. Woe 31-3 nog niet gebeld. Wij constateren dat de pomp aardig in de war is, warm water voor 1 douchebeurt en vloerverwarming loopt op tot 28 graden. Vloer behoorlijk warm. Omdat het na 17.00 is storingsdienst gebeld, en krijgen wederom te horen dat we worden ingepland. Ik weet niet op welke planning, maar we zijn bijna 2 weken verder en het warmtepompprobleem is niet verholpen. De storingsdienst kan ons niet helpen. Waar is dan die storingsdienst voor?

8531#lemmer
CP heeft het probleem niet opgelost. Dat hebben wij zelf gedaan door uiteindelijk de storingsdienst te bellen, omdat we niet meer in ons huis konden verblijven. Temp 30.9 graden. CP heeft ons elke dag van kastje naar muur gestuurd. "We hebben het echt doorgezet, u wordt gebeld". Misschien moet CP iets gaan doen met hun communicatie tussen afdelingen, samenwerkings partners etc. Je kunt geen 331,00 kosten vragen als je geen service kunt bieden. We beroepen ons nu op het contract en het geld wat cp ons verschuldigd is. Plus de kosten die wij hebben gemaakt, omdat we door de hoge temp niet in ons huis konden verblijven en noodgedwongen elders onderdak hebben gezocht.

Ook een klacht indienen over Comfort partners?