Klacht Comfort partners: Geen contact en service.

Klachtnummer
# 536648
Gebruiker
Richard34
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al bijna 6 maanden aan het wachten op een mail of een brief wanneer ze de leidingen van meerdere verwarmingen komen vernieuwen. Op 24 november is er een monteur geweest en die had alles netjes genoteerd en doorgevoerd. Als het zo slecht blijft, dan laat ik een ander bedrijf komen en op kosten van Comfort Partners!!!!!!!

De oplossing

De schade aan mijn laminaat vloer vergoeden en binnen 2 werkdagen een mail sturen wanneer de werkzaamheden gedaan worden. En ze weten dat het alleen op dinsdagmiddag kan. En ik gebruik mijn Recht van verzet omdat ik niet gebeld wil worden door hun.

8 reacties

  1. Auteur
    Richard34
    Datum
    Zo als ik wel had verwacht word er niet gereageerd. Zo gaat Comfort Partners om met klanten.
  2. Auteur
    Richard34
    Datum
    Tot op heden nog steeds GEEN enkele reactie zo als ik wel verwacht had.
    Even een paar punten waar het aan schort bij Comfort Partners:
    Slechte communicatie, geen service, NIET klantvriendelijk en slecht voor het personeel. Binnen 2 dagen een mail of brief, anders dan zal ik de Alliantie ook op de hoogte stellen.
  3. Auteur
    Richard34
    Datum
    Zo als verwacht, nog geen enkele mail of brief ontvangen van het WAARDELOZE bedrijf. Ik zit met een schadepost van meer dan €150,- maar dat kan hun helemaal NIKS schelen.
  4. Auteur
    Richard34
    Datum
    Klantvriendelijk is heel erg onbekend bij dit bedrijf. Ik zoek wel een bedrijf die het probleem oplost op de kosten van Comfort Partners.
  5. Auteur
    Richard34
    Datum
    Zo als verwacht GEEN enkele mail of brief ontvangen voor een datum om de reparatie uit te voeren. Dan ben ik toch genoodzaakt om een ander bedrijf te bellen en de reparatie uit te laten voeren op Comfort Partners hun kosten.
  6. Auteur
    Richard34
    Datum
    Zo als iedereen wel begrijpt heeft Comfort Partners nog steeds geen reactie gegeven. En tot op heden heb ik ook nog steeds geen enkele mail of brief ontvangen, terwijl ze toch duidelijk allebei die gegevens van mij hebben. Bellen hoeven ze niet, want ik heb geen toestemming gegeven aan de Alliantie om mijn gegevens te geven aan andere bedrijven.
  7. Auteur
    Richard34
    Datum
    Zo als verwacht GEEN enkele mail of brief ontvangen. Slecht bedrijf qua communicatie en slecht voor het personeel!!!!!!!!!!
  8. Auteur
    Richard34
    Datum
    En nog steeds geen enkele mail of brief ontvangen, terwijl ze allebei hebben. Wat een slecht bedrijf. Ik blijf reacties plaatsen want dan kunnen de andere mensen lezen dat ze NIET met Comfort Partners in zee moet gaan maar met Feenstra.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Comfort partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen