Klacht Comfort partners: Geen contact en service.

Richard34

Ik ben nu al bijna 6 maanden aan het wachten op een mail of een brief wanneer ze de leidingen van meerdere verwarmingen komen vernieuwen. Op 24 november is er een monteur geweest en die had alles netjes genoteerd en doorgevoerd. Als het zo slecht blijft, dan laat ik een ander bedrijf komen en op kosten van Comfort Partners!!!!!!!

De schade aan mijn laminaat vloer vergoeden en binnen 2 werkdagen een mail sturen wanneer de werkzaamheden gedaan worden. En ze weten dat het alleen op dinsdagmiddag kan. En ik gebruik mijn Recht van verzet omdat ik niet gebeld wil worden door hun.

Richard34
    Zo als ik wel had verwacht word er niet gereageerd. Zo gaat Comfort Partners om met klanten.
    Richard34
    Tot op heden nog steeds GEEN enkele reactie zo als ik wel verwacht had.
    Even een paar punten waar het aan schort bij Comfort Partners:
    Slechte communicatie, geen service, NIET klantvriendelijk en slecht voor het personeel. Binnen 2 dagen een mail of brief, anders dan zal ik de Alliantie ook op de hoogte stellen.
    Richard34
    Zo als verwacht, nog geen enkele mail of brief ontvangen van het WAARDELOZE bedrijf. Ik zit met een schadepost van meer dan €150,- maar dat kan hun helemaal NIKS schelen.
    Richard34
    Klantvriendelijk is heel erg onbekend bij dit bedrijf. Ik zoek wel een bedrijf die het probleem oplost op de kosten van Comfort Partners.
    Richard34
    Zo als verwacht GEEN enkele mail of brief ontvangen voor een datum om de reparatie uit te voeren. Dan ben ik toch genoodzaakt om een ander bedrijf te bellen en de reparatie uit te laten voeren op Comfort Partners hun kosten.
    Richard34
    Zo als iedereen wel begrijpt heeft Comfort Partners nog steeds geen reactie gegeven. En tot op heden heb ik ook nog steeds geen enkele mail of brief ontvangen, terwijl ze toch duidelijk allebei die gegevens van mij hebben. Bellen hoeven ze niet, want ik heb geen toestemming gegeven aan de Alliantie om mijn gegevens te geven aan andere bedrijven.
    Richard34
    Zo als verwacht GEEN enkele mail of brief ontvangen. Slecht bedrijf qua communicatie en slecht voor het personeel!!!!!!!!!!
    Richard34
    En nog steeds geen enkele mail of brief ontvangen, terwijl ze allebei hebben. Wat een slecht bedrijf. Ik blijf reacties plaatsen want dan kunnen de andere mensen lezen dat ze NIET met Comfort Partners in zee moet gaan maar met Feenstra.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Comfort partners?