Klacht Comfort partners: geen kennis van het vak, willen zo snel mogelijk weg van de klant, onprofessioneel

sad Niet opgelost
lekkende Cv ketel

voor de lekkage aan de CV ketel de monteur moest 2 keer komen. Bijde monteurs maken een zeer onprofessionele indruk en weten het niet waar moeten ze kijken.De eerste keer kwam een monteur en na kwartier was die weg. Niet checken of lekkage verholpen is of onderliggende buizen ook lekken. Achter de wasmashine onder de Cv ketel ontstond een enorme lekkage en heb 2 de keer monteur gebeld. Die kwam en zei dat de afvoer slang van de wasmashine te lang is en daarom stroomt het water uit. Hij wilde de afvoer slang van de washmasine afknippen! de mashine staat daar al 12 jaar met dezelfde slang, zonder problemen,dus ik zei: afblijven en ga maar de buizen wat eronder zijn op de verstopping kijken. Hij had enige woorden nog met mij en wilde mij overtuigen om de slang van de washmasine te knippen. Eindelijk de buizen waren los geschroefd en een lange slang heb ik zelf in de douche staan poetsen met de tandenborstel van binnen. Niet nagedacht en door de monteur niet gewaarshuwd dat de troep wat uitkomt kan de put in de douche verstoppen. Hij kon mij adviseren om de put te bedekken ,maar niet gedaan. Na het schoonspoelen van de buizen ging hij het in elkaar zetten maar, het sloot niet meer aan bij de CV ketel. Na het " puzzelen" heeft hij een gaatje geboord en de buizen aan begin met de schroef gefixed. Hij ging niet testen of als je nu zou de washmasine aanzetten zou lekken of niet. Hij was weg. Na het was draaien ging ik zelf de buizen checken en ja hoor!! die waren al vochtig. Wat bleek: die waren te slap in elkaar gedraaid. Ik ging het nog zelf allemaal aandraaien. Ik schuif nu de fornuis en de wasmashine naar voren om steeds te checken: lekt?? niet lekt?? het is toch niet normaal, je moet de vertrouw hebben als de monteur vertrokken is dat het water dicht blijft!!
schade van dat soort verkzaamheden: rugpijn om de meerdere malen de wasmashine en de fornuis naar voren te schuiven om in de hoek lekkage steeds te checken en de meubilair weer terug te zetten.
Schade aande vloer, strepen door het meermaals te schuiven. Moest 2 keer van het werk vrij nemen, 10 uur werktijd alles bij elkaar,( want jullie kunnen niet zeggen wanneer jullie komen , moet de hele dagen thuis blijven wachten).
en weet nog steeds niet precies of het nu lekt of niet !

ik wil de zekerheid dat ik Geen lekkage meer heb van de buizen. dat iemand die echt verstand van zaken hebt zou mij helpen

lekkende Cv ketel
    Comfort partners hebben nog geen reactie geplaatst
    Niets gehoord
    Comfort partners
    Geachte J. Streljajeva,

Hartelijk dank voor uw bericht. We bieden onze verontschuldiging aan als we niet duidelijk zijn geweest in onze communicatie. Wij hebben de desbetreffende afdeling hierop geattendeerd en vertrouwen erop dat u spoedig geholpen zult worden.

Team Comfort Partners

lekkende Cv ketel
Ik heb na 2 weken een standaard reactie gekregen dat op mijn klacht wordt nog gereageerd. Het zal nog lang duren..

Ook een klacht indienen over Comfort partners?