Opgelost door Comfort partners: in verzuim onderhoudscontract

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 538582
Gebruiker
Rik1511
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij jaarlijkse onderhoudsbeurt (ketel + WTW)wordt alleen ketel schoongemaakt, voor de WTW-installatie is de monteur kennelijk niet 'geïnstrueerd' door het bedrijf. Driemaal opgebeld, ( "u wordt teruggebeld") , brief gestuurd, na 5 weken alles zonder enige reactie. Staat gelijk aan oplichting voor € 80,- ( = helft van niet waargemaakt jaarlijks abonnementsbedrag)

De oplossing

Wat elke service gericht bedrijf doet: met de klant een nieuwe afspraak maken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rik1511
Datum
Uiteindelijke oplossing
opgebeld en er is een afspraak gemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Comfort partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen