Klacht Comfort partners: Lekkage door fout geplaatste ketel Comfort Partners

GraagOplossen

Op 14 februari hebben wij een ketel laten plaatsen door Comfort Partners uit Goes.
Deze ketel is niet goed geïnstalleerd en heeft een enorme lekkage veroorzaakt, waardoor wij het laminaat hebben moeten verwijderen en er schade is aan het plafond op de tussenvloer. Hiervoor is meteen gebeld op vrijdagochtend 15 februari, maar pas 3 dagen later iemand voor gekomen. Deze medewerker heeft uren geknutseld aan de pijpen vd ketel, maar de lekkage bleek 's avonds weer niet verholpen te zijn. Woensdag 20 februari zijn er weer 2 medewerkers langs gekomen en het leek verholpen te zijn, maar toch is er nu weer lekkage aan de pijpen vd ketel. Ik heb vanmorgen al diverse keren contact opgenomen met Comfort Partners en ik wordt NIET terug gebeld. We gaan de lekkage nu door een extern bedrijf laten repareren en we sturen de rekening door naar Comfort Partners. De lekkage wordt blijkbaar niet naar behoren opgelost en we worden ook niet meer terug gebeld.

We BALEN er behoorlijk van dat we ooit een ketel hebben laten plaatsen door dit bedrijf in ons pas gekochte huis!

Er wordt gezegd dat er een verstopping heeft gezeten bij ons, die was er niet, want dan hadden we lekkage bij de oude ketel gehad. Dit hebben inmiddels diverse externe partijen beaamd en ook dit wordt niet serieus genomen door Comfort Partners.

Ik ben benieuwd of dit iets teweeg brengt... Misschien dat er toch nog iemand denkt, Dit is niet goed gegaan, we moeten het oplossen voor onze klant!

HET OPLOSSEN!!!

Alle foto's e.a. zijn al aanwezig bij Comfort Partners.

Comfort partners
    Geachte heer, mevrouw Jobse,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben de desbetreffende afdeling hierop geattendeerd en vertrouwen erop dat u spoedig geholpen zult worden.
    Met vriendelijke groet, Team Comfort Partners
    GraagOplossen
    In behandeling

Ook een klacht indienen over Comfort partners?