Klacht Comfort partners: Levensgevaarlijke situatie als gevolg van achterstallig onderhoud

RW

Vanmiddag is er een monteur langs geweest voor een onderhoudsbeurt aan mijn cv-ketel.
De monteur constateerde meteen ernstige gebreken als gevolg van achterstelling onderhoud door COMFORTPARTNERS!
Mijn gezin en ik zijn maanden en misschien wel jaren blootgesteld aan gas en koolmonoxide! De rookgaskoker is volledig opengebarsten, ook zijn de onderbak, tule sifon, sifon en pakkingsring defect. Kortom een levensgevaarlijke situatie! Met als gevolg dat de monteur de opdracht heeft gekregen om de cv-ketel niet meer aan te sluiten, alles zal eerst volledig vernieuwd moeten worden. Hier begint dan ook meteen de onduidelijkheid, want er is natuurlijk weer niemand bereikbaar die mij duidelijkheid kan verschaffen over wanneer wij weer fatsoenlijk en vooral VEILIG gebruik kunnen maken van warm water.

Mijn cv-ketel zo spoedig mogelijk repareren en het onderhoud tijdig uitvoeren om dit soort gevaarlijke situaties te voorkomen!

Ook een klacht indienen over Comfort partners?