Klacht Comfort partners: Mijn kachel is stuk sinds 31 juli
Details
Klacht
Eind juli een monteur geweest en mijn kachel bleek stuk te zijn een confecteur? Die zou hij bestellen...in september heb ik 4 x gebeld ik zou steeds terug gebeld worden en antwoord was het is in bestelling de tweede dame zei ooh kan geen e-mail vinden maar ga mijn best doen en nu 23 november weer gebeld, meneer zei oooh wat vervelend ik ga er achteraan want dat kan niet. Ik durf mijn kachel niet aan te doen want dan krijg ik een enorme lekkage.en nu is het woensdag 28 november en nog steeds niks gehoord. Ik draag dikke truien en heb reumatische klachten en ben echt heel boos en verdrietig dat ik niet gehoord word. Ik heb namen wie ik heb gesproken maar schiet er niks mee op. Wat moet ik nog doen??????Gewenste oplossing
Dat ik een keertje gehoord word- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.