Klacht Comfort partners: Mijn kachel is stuk sinds 31 juli

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 334714
Gebruiker
Angela46
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eind juli een monteur geweest en mijn kachel bleek stuk te zijn een confecteur? Die zou hij bestellen...in september heb ik 4 x gebeld ik zou steeds terug gebeld worden en antwoord was het is in bestelling de tweede dame zei ooh kan geen e-mail vinden maar ga mijn best doen en nu 23 november weer gebeld, meneer zei oooh wat vervelend ik ga er achteraan want dat kan niet. Ik durf mijn kachel niet aan te doen want dan krijg ik een enorme lekkage.en nu is het woensdag 28 november en nog steeds niks gehoord. Ik draag dikke truien en heb reumatische klachten en ben echt heel boos en verdrietig dat ik niet gehoord word. Ik heb namen wie ik heb gesproken maar schiet er niks mee op. Wat moet ik nog doen??????

Gewenste oplossing

Dat ik een keertje gehoord word
Geboden oplossing
Ik heb zelf actie ondernomen en er is vorig week nieuwe monteur geweest,en nu maar afwachten wanneer zij contact gaan opnemen voor een afspraak om mijn kachel te maken. Ik heb niet veel vertrouwen in maar wacht netjes af.. Tot nu toe 20 december niks gehoord voor nieuwe afspraak. Ik denk als ik bel dat antwoord toch wel weet en dat is......hij is in bestelling mevrouw.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Comfort partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen