Opgelost door Comfort partners: Monteur doet niet wat hij moet doen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531127
Gebruiker
Kim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Monteur zegt 5 minuten voor de deur te staan, gooit vervolgens een briefje door de deur dat ik niet aanwezig ben. Dat briefje hoor ik vallen en de bel niet?? Maak dat de kat wijs. Ik pak het briefje op, zie van wie het is en probeer de monteur nog na te roepen. Hij negeert mij volledig. Meteen contact gezocht met het bedrijf, maar de mevrouw aan de telefoon kon mij niet verder helpen. Nu moet ik voorrijkosten betalen, terwijl hij zomaar wegliep. Onacceptabel!!

De oplossing

Ik wil dat er een afspraak wordt gemaakt en dat er rekening wordt gehouden met mijn werktijden, aangezien ik nu speciaal ben thuisgebleven en dat kan ik niet elke keer doen als een monteur ervoor kiest om weg te lopen. En dat is doordeweeks na 15:00! Daarnaast verwacht ik dat jullie de voorrijkosten vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    Comfort partners
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw, wat vervelend om te horen dat de afspraak mis is gelopen. Ik zal mijn collega's vragen om contact met u op te nemen voor een nieuwe afspraak. De voorrijkosten hoeft u uiteraard niet te betalen. Met vriendelijke groet, Comfort Partners.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim
Datum
Uiteindelijke oplossing
De voorrijkosten hoef ik niet te betalen en er wordt contact met mij opgenomen voor een nieuwe afspraak. Dat moet nog gebeuren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Comfort partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen