Klacht Comfort partners: Niet adequaat optreden bij klachten.

Dick

Slechte service, afspraken niet nakomen. Lange wachttijden bij telefonisch contact. Meerde malen terug komen om defecten deels op te lossen.

Hoeft niet meer ga naar een ander bedrijf voor onderhoud :)

Comfort partners
    Bedankt voor uw terugkoppeling. We vinden het erg vervelend dat u geen prettige ervaring heeft met onze organisatie. We komen daarom graag met u in contact. Kunt u de oorzaak van deze ervaring in combinatie met uw gegevens (telefoonnummer en/of emailadres) toesturen aan info@comfort-partners.nl? We hopen dan spoedig een oplossing te creëren en onze werkwijze op basis van uw ervaring te verbeteren.
    Met vriendelijke groet, Team Comfort Partners
    Comfort partners
    Met vriendelijke groet, Team Comfort Partners
    Dick
    Geantwoord via de mail naar Team Comfort Partners. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen. 😡

Dick
Uiteindelijke oplossing Nog steeds geen reactie ontvangen van comfort partners 😡