Klacht Comfort partners: Niet nakomen van afspraken, onbereikbaar op telefoonnummers en reageren niet op mail.

$$8531!

Wij moesten een onderhoudscontract afsluiten bij dit waardeloze bedrijf. De factuur moest snel betaald worden, zodat het onderhoud uitgevoerd kon worden. Dit was in het najaar van 2020. We hebben vanaf november mailtjes gestuurd, telefonisch contact gehad om een onderhoudsafspraak ten behoeven van onze warmtepomp te maken. We hebben uiteindelijk een afspraak kunnen maken op 3 februari 2021, maar tot mijn verbazing kwam op het afgesproken tijdstip geen monteur opdagen. Nadat ik wederom telefonisch contact heb gezocht om te informeren waar de monteur blijft, kreeg ik een vage smoes dat hij Corona heeft. Destijds gaf ik hun het voordeel van de twijfel. Ik zou diezelfde dag worden gebeld voor een nieuwe afspraak, maar niets van dat alles. 17 februari heb ik wederom gebeld om een afspraak in te plannen. Een nieuwe afspraak is ingepland voor 10 maart 2021. Weer kwam de monteur niet opdagen op voorgestelde tijd. Uiteraard weer contact opgenomen met CP. Toen werd mij verteld dat monteurs van CP helemaal geen onderhoud kunnen uitvoeren aan een warmtepomp. Hier wordt een extern bedrijf voor benaderd die een afspraak gaat plannen. Voor een nieuwe afspraak zou contact met ons worden opgenomen door dat bedrijf. Op 17 maart weer gebeld met CP, omdat er nog geen contact met ons was opgenomen. We kregen te horen dat er nogmaals een spoed van gemaakt zou worden. Op 22 maart 2021 weer gebeld met CP, omdat er nog steeds geen afspraak voor onderhoud is gemaakt. Toen werd ik door verbonden met een meneer die verbaasd reageerde op mijn verhaal. Hij zou onderzoeken waarom dit zo mis is gegaan en zou direct contact opnemen met het externe bedrijf om een afspraak te plannen. Ik kreeg zelfs zijn mobiel nummer voor het geval er niet gebeld zou worden. Met de hoop dat het hiermee zou zijn opgelost heb ik opgehangen. Helaas heb ik tot op heden niets vernomen van het externe bedrijf en kan ik de beste meneer ook niet bereiken op het mobiele nummer. Nu weet ik inmiddels dat ik deze meneer vorig jaar ook al een mailtje heb gestuurd met het verzoek om onderhoud in te plannen. Wat mij betreft mag dit waardeloze bedrijf het door ons betaalde bedrag terug storten en het contract ontbinden, want ze laten ons gewoon stikken, behalve als ze geld willen hebben.

Zorgen dat wij ons geld terugkrijgen en dat het onderhoudscontract ontbonden wordt.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Comfort partners?