Klacht Comfort partners: Onderhoudscontract wordt niet nagekomen, komen niet bij storing, noch bij geen warm water en ook ni

# 619593
Simone Simone Simone Simone

Onderhoudscontract wordt niet nagekomen, komen niet bij storing, noch bij geen warm water en ook niet bij geen vloerverwarming

Als er een storing is, deze storing oplossen.

Simone Simone Simone Simone
    Comfort partner zijn oplichters. Sluiten contracten af, zonder dat ze mensen in dienst hebben of kunnen sturen die kennis van zaken hebben, als ze al komen. Monteur die komt, vertelt u letterlijk dat hij al aangegeven heeft het niet te kunnen oplossen. Ook vertelt hij u geen ervaring met warmtepompen te hebben. Leverancier van vloerverwarming is geweest na bemoeienis van Heijmans, aannemer en projectmanager, en hulp van energiewacht. Comfort partner is nu meer dan jaar bezig om alle installatiefouten te herstellen. Energiewacht laat je niet in de kou zitten!!, hebben direkt gezorgd dat warmtepomp op noodvoorziening, direkt weer warmte gaf tot verder opgelost werd. Bleek heel veel fouten geweest bij installatie door comfort partner, een koelblokker geplaatst op slaapkamer ipv badkamer, aanvoerbalk en retourbalk van vloerverdeler op 3 verdiepingen omgedraaid, (wat bij deze goedkopere stroommetertjes wel verschil maakt), groepen geheel fout getekend op papier, door dit alles heel lang heel moeilijk te ontdekken dat er hele grote delen niet verwarmd werden, wat we met zelf gekochte warmte sensor moesten vast stellen, want comfort partner stuurt geen mensen met kennis. Bleek dat er heel vies water in de vloerverwarmingsbuizen zat, bijna geen stroming, Naregeling uponor was niet verbonden met pomp, etc etc etc. Leverancier Nathan heeft het nu eindelijk in orde gemaakt. Het enige wat jammer van Nathan is, isdat Nathan niet eerder uit zich zelf gekomen is, Comfort partner wou ze er niet bij halen (niet zo gek, als je zo'n installatie aflevert) , en Nathan komt alleen op aanvraag van een installateur, wat we nu via energiewacht moesten regelen. Bij Nathan is wel de kennis. Gelukkig kunnen wij zelf investeren in externe bedrijven, ook al is er via de aannemer contract geregeld bij comfort partner. Voor mensen die dit niet kunnen is dit echt niet te beschrijven vreselijk, hoe moeten die hier ooit uit komen. Doch ook dan: laat uitzoeken door extern bedrijf wat het probleem is en verhaal de kosten op comfort partner, als comfort partner 2 keer tevergeefs geweest is, of na 2 verzoeken niet komt, of aangeeft dat het prima werkt terwijl u toch klachten heeft. Vertrouw zeker niet op comfort partner. Vraag een eventuele monteur naar zijn opleiding. Ventilatie niet opgelost, comfort partner zou hier zelf leverancier inschakelen (Zehnder) , doch ik heb sinds 2 weken nog niets gehoord. ook voor de ventilatie bemoeit Heijmans zich er aktief mee. Volgt

Ook een klacht indienen over Comfort partners?