Klacht Comfort partners: slechte bereikbaarheid en slechte service, slecht product.
Details
De klacht
in ons woonblok is de vloerverwarming aangelegd door comfortpartners.helaas is er bij veel woningen iets mis. bij ons kregen we de huiskamer niet goed warm. Bleek dat van de drie leidingen die naar de huiskamer lopen er 1 het niet te doen en nooit gedaan heeft. (bij mijn buurvrouw precies hetzelfde.) mail gestuurd, een week later geen antwoord, maar eens gebeld. (je staat 25-30 min. in de wachtstand. ) medewerker ging het doorgeven. week later zelfde verhaal. weer 25-30 min wachtstand. kreeg een soort callcenter aan de lijn. zou het doorgeven. uiteindelijk een mail. niets over de inhoud van mijn mail, alleen garantie is voorbij.
De oplossing
dat je service verlenen en coulance verlenen ook na de garantietermijn als het probleem bij de aanleg is ontstaan.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.