Klacht Comfort partners: Slechts en ongeïnteresseerd monteur.

Chico61

Vandaag, zaterdag, moest ik thuis blijven omdat de monteur zal langskomen voor cv ketel onderhoud. Hij kwam later dan de afgesproken tijd en keek naar de cv ketel en zei tegen mij dat ik een andere afspraak moet maken omdat hij niet de goeie spullen bij zich had en ging gewoon weg. En ik moet maar weer een dag vrij maken. Zo simpel is dat he!!!!
Ik verwacht niks anders van een amateuristisch bedrijf met zo'n slechte monteur. Alles behalve comfort.

Ik kan niet nog een dag voor jullie vrij maken. Stel eindelijk orde op je zaken anders heb je erg slechte naam en reputatie.
Doe maar iets met zóveel klachten die je binnen krijgt voordat het op Facebook of tv programma komt.

Comfort partners
    Beste heer/mevrouw Nezami,

Wat verveldend dat de monteur onverrichtte zaken weer weg is gegaan. Ik ga voor u uitzoeken wat er mis is gegaan en laat onze planning contact met u opnemen voor een nieuwe afspraak.

Comfort Partners

Chico61
Comfort Partners heeft nog steeds geen contact met mij opgenomen. Ik heb aantal keren gebeld en mailtjes gestuurd maar zij reageren nergens op.

Ook een klacht indienen over Comfort partners?