Opgelost door Comfort partners: Spullen niet voor mekaar, en niet eerlijk tegen de klanten

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 349082
Gebruiker
Mark
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een lekkage bij de cv-ketel naar de vloerverwarmingsverdeler. Monteur langs geweest, en moest wat bestellen. Nou moest ik een paar dagen zelf terug bellen voor een afspraak, afspraak gemaakt. Bellen ze die dag met een leugen dat de monteur ziek is en daarna zeggen ze dat het onderdeel niet binnen is. En nu zit ik al een week met me gezin in de kou

De oplossing

Dat ik vandaag weer een goed werkende verwarming heb

1 reactie

  1. Auteur
    Comfort partners
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte M. Hendriks,

    Hartelijk dank voor uw bericht. We bieden onze verontschuldiging aan als we niet duidelijk zijn geweest in onze communicatie. Wij hebben de desbetreffende afdeling hierop geattendeerd en vertrouwen erop dat u spoedig geholpen zult worden.

    Met vriendelijke groet, Team Comfort Partners

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark
Datum
Uiteindelijke oplossing Maar niet tevreden over hoe het gegaan is. Moest een dag vrij nemen voor een monteur , die uit eindelijk niet kwam. En allemaal leugens van comfortpartners
Status
opgelost
Beoordeling
sad