Klacht Comfort partners: Storing aan warmtepomp

8531#lemmer

Sinds 23-3 bezig een monteur bij ons thuis te krijgen ivm een storing aan onze warmte pomp. Ene jolanda die dag gesproken. "Ik krijg niet de juiste persoon te pakken, omdat de betreffende in gesprek is. Ook iemand anders is in gesprek. Ik laat u straks terug bellen". Niet gebeld. Dag erna weer gebeld, wederom zelfde verhaal en niet terug gebeld. Storing lijkt erger te worden. Vrijdag 27-3 ene jesse gesproken. Mijn beklag gedaan en jesse zou er een, net als de andere klantenservice medewerkers, een spoedmelding van maken en dit was het enige wat hij kon doen. Gezegd dat als ik binnen een uur geen bericht zou krijgen weer zou bellen. Jesse leek dit enigsinds te begrijpen. Eindelijk werd ik terug gebeld. De betreffende mevr van de planning wimpelde mij af, leek geen zin te hebben in confrontatie. Snap ik... "Ik ga een specialist inzetten ivm de storing, u wordt hierover vandaag of begin volgende week gebeld. Wat er ook gezegd is, ze hebben mij niet gebeld zoals ze ons die week 5x hadden beloofd. Woensdag 31-3 de pomp raakt meer en meer in de war, de binnen temp 25 graden, vloer is zo warm dat het niet lekker is aan de voeten. Wederom gebeld en zelfde verhaal als hierboven. Na onze werkdag blijkt de temperatuur opgelopen tot 28 graden. Hierop storingsdienst gebeld. " we sturen meteen een monteur" hierop werden we later terug gebeld dat ze niet kwamen, omdat wij ingepland zouden worden. Aangegeven dat wij niet in deze temperatuur in ons huis kunnen verblijven. Maar hier leken ze geen boodschap aan te hebben. Ook zouden we een grensgeval zijn. We wonen op de grens Friesland Flevoland. Blijkbaar wil geen monteur hier heen omdat het te ver weg is of zijn bang dat we bijten ofzoo... geen idee. 1-4 nam comfort partners eindelijk contact met ons op. Ze wilden even vertellen dat wij vandaag gebeld gingen worden door warmte service. Echter zijn we nooit gebeld. 2-4 wij weer contact met comfort partners opgenomen. Temperatuur in huis 29 graden. Noodgedwongen zijn wij naar een camping in de buurt gegaan om te overnachten. Wij kunnen onze baby niet in een ruimte van 29 graden laten slapen. En weer zijn we niet gebeld. Het erge is dat wij machteloos staan, we hebben een contract. Je hoopt dat je meteen geholpen wordt als er storing is aan je pomp, maar nee, ze laten je gewoon stikken. En dit is zoals het is comfort partners laten je gewoon stukken en ondertussen vangen jaarlijk ruim 300,00 aan abonnementsgeld. En wat krijg je ervoor terug? Een hoop ellende.

Ik wil dat onze pomp gerepareerd word en dat comfort partners klanten service verbetert.

8531#lemmer
We hebben de storingsdienst gebeld, omdat we noodgedwongen ons huis moesten verlaten ivm de hoge droge temperatuur 30.9°c. Monteur is langs geweest en was ook niet te spreken over de afhandeling en gaf aan zelf ook een klacht in te dienen bij CP. Monteur heeft probleem verholpen, maar gaf aan dat de warmte nog wel 2 dagen in ons huis kon blijven. Dit was ook het geval pas op de 2e dag zakte de temp. Echter hebben we CP gemaild, maar krijgen geen reactie we beroepen ons op het contract en de voorwaarden die daarin beschreven staan.

Ook een klacht indienen over Comfort partners?