Klacht Comfort partners: verwarming stuk, en geen gehoor

Klachtnummer
# 531982
Gebruiker
simonvdr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18-02-2021 is er een monteur geweest voor de verwarming in de slaapkamer. Ondanks dat ik had uitgelegd aan de telefoon van te voren wat het probleem was, kwam de monteur als nog met alleen een on complete knop aan zetten. Omdat hij dus niet het probleem kon oplossen zou ik terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak. 2 weken gewacht geen gehoor dus zelf weer gebeld, ''ja ja meneer u wordt gewoon terug gebeld van de week''. Week gewacht geen gehoor dus weer gebeld, "ja ja meneer ik mag de afspraak echt niet zelf inplannen dus u wordt echt terug gebeld. Dit zelfde verhaaltje nog 2 keer dus ondertussen al 4 keer zelf gebeld zonder resultaat. Bel ik vandaag (voor de 5de keer) eindelijk iemand aan de lijn die over kwam dat er wat ging gebeuren , ''geef maar je mailadres dan stuur ik je vandaag een mail om een afspraak te maken"' ondertussen is het 17:30 en heb ik nog steeds geen gehoor. Ik zou normaal gesproken rustig wachten maar ben het nu wel een beetje zat, ondertussen 8 weken verder en nog niks opgelost.

De oplossing

Heel simpel dat de verwarming wordt gemaakt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Comfort partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen