Klacht Comfort partners: weigering te komen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337997
Gebruiker
A.E. Schut
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb sinds 2014 een Daalderop Combifort Classic ketel van dit bedrijf. Sindsdien diverse reparaties. Laatste reparatie precies 1 jaar geleden. Was klepprobleem CV- ketel. Nu net als toen melding E21 dat betekent CV-water te warm.
Mijn klacht is dat men geen monteur wil sturen omdat ik geen onderhoudscontract heb.
Hopelijk komt er binnen 2 dagen een ander bedrijf om het probleem op te lossen.

De oplossing

mijn 4 jaar oude CV- ketel van 3125 euro repareren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Comfort partners is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    A.E. Schut
    Datum
    lokaal bedrijf heeft CV- ketelpomp vervangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.E. Schut
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Comfort partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen